luni, 26 ianuarie 2009

hai cinciu nostru

In articolul uramator doresc sa imi expun parerea despre asa mare social networcking care este hi5

Bine cunoscutul “social networking website” numit de restul planetei “Hi5″ si de romani “haicinci” este o prostie din punctul meu de vedere. Iti faci un cont, peste 30min vezi la sectiunea “friends” ca ai deja peste 200. Asta nu ar fi o problema, problema este faptul ca iti umple mail-ul de porcarii in genul “Accepti prieten pe …. ?” sau “Ai fost acceptat ca prieten” etc.

Cea mai mare prostie este ca 90% din utilizatorii Y!Mess au si cont de hi5,Si eu am. Alta chestie care ma exaspereaza sunt mAssurile de genul “lasami omule un comment acuma cati las si io”, de parca conteaza (cacofonia imi apartine) ce zic persoane care poate nu te cunosc, despre tine, din 3 poze. Mai nou au inceput sa aiba si grupuri si “scoli” si tot felul de prostii care sa atraga prostii (inca ma numar si eu printre ei).Daca vrei sa faci cunostinta cu cineva prin intermediul netului si ii ceri o poza o sa primesti raspuns ceva de genul : “Viziteaza`mi haicinciul” sau poate un/o “englez/englezoaica” cu textul “Visit my haicinci”.Trebuie sa recunosc ca a fost foarte bine realizat in sensul ca iti poti pune pozele in albume si alte chestii. Totusi la ce folos?Se zice “un site cu ajutorul caruia iti poti face multi prieteni”. Eu zic ca-ti faci dusmani. Manelisti cu texte “Io-s al` mai bastan din zorlenii din deal , sterge poza aia de pe haicinciu tau ca arati penibil (neologism pentru ei)“. Hi5-ul este inca un “site” unde poti lasa linkuri ca nu te avertizeaza nimeni si nimic ca-i faci spam saracului utilizator.Contul de hi5 are o sectiune numita jurnal ” Spune-le prietenilor ce ai mai făcut”. Omule daca iti sunt prieteni, va intalniti la o bere pe centru si discutati, sau cu un numar de telefon ii zici toata povestea ta (de parca l-ar interesa).

Alta sectiune aiurea este “Carnet” . Eu am scris acolo, citez :

“Cu faidonu meu ma plimb prin tat satu

Il strabat la trap dintr-un cap in altu

Mi-am tunat caruta si am transformat-o

In Lamborghini Galardo “

As putea continua la nesfarsit, dar nu are rost. Detin cont de hi5 dar mai bine ...... Daca vreti sa incercati ceva in genul va recomand cu toata caldura myspace .

Nu vreau sa le fac reclama proasta celor de la hi5, sunt sigur ca nici nu voi fi bagat in seama de multi cu acest post, dar macar am fost liber si m`am exprimat cum am stiut si am vrut eu.

Inca ceva : Majoritatea utilizatorilor de hi5 sunt manelari, deci va puteti da seama de nivelul de cultura necesar.

Un comentariu:

  1. Te referi strict la români.
    În alte ţări a fost înţeles mai bine. La noi a prins o altă conotaţie şi a picat în dizgraţia celor puţini. Dar ce contează dacă e agreat de cei mulţi?
    Fiind simplu de utilizat şi înţeles e normal ca mulţi să aibă.
    De exemplu pe Last.fm nu apar aşa de mulţi manelari. De ce? Păi pentru că noţiunile folosite au un caracter mai greu inteligibil.
    E greu tare.

    RăspundețiȘtergere