miercuri, 28 ianuarie 2009

Profesori si invatamntul romnesc

In ziua de azi se pare ca invatamntul romnesc a ajuns de tot cacatul. Toti profesori se f...T la melodie pt a obtine nus ce atentie etc. Si acum sa discutam despre problema careia am scris acest articol . Toti prof au fost de treaba si au inchiat mediile ,numa profesorul de sport se trezeste el ca in ultima zi sa ne futa la melodie pe noi care nu am venit la ora . Dar il mai si fute grija asociatei sportive ,care din punctul meu de vedere o baga in buzunar.Il mai fute grija sa ne lese cu media neincheiata ca nu avem echipament.Deci un prof care are ca obiect un kkt de materie isi permite sa permite sa faca panarama de am boulea pt o materie care nu intereseaza pe nimeni . Deci pt o asa materie am ajuns cu situatia ne icheiata

Un comentariu: