joi, 1 ianuarie 2009

un revelion ..... aproape /////

Si iata ca de obicei prin natura baietilr din cotu negru , care desi am incercat sa facem din timp ca tot am pregatirie de revelion tot pe ultima suta de metri au fost facute.Si acum sa incep sa va povetesc cum dintr-o organizare cat de cat omeneasca am ajuns la o harababura inamaginabila... cum ? simplu . Totul a prorint cu stangu la stransul banilor .... dar asta se rezolvat usor apoi in momentul in care belstematele astea de telefone mobile ah ... am ajuns sa urasc thenologia (nu sunt umane ne inrobesc si ne ia din bucuria vietii) suna o ruda pe unu sa mergel sa uram ....wdf ( suntema cam mari de urat dar na ) si asa se trotileza lumea si de la unu la altu cred ca am colindat oleca , eu unu am bout doar un pahar mic de vin. Dupa tot tambalela pe la 10 si ceva hai sa merjem intr-un final ca cumparaturi ... si ma sui eu bors, dan , si cu george in ebe mh 424 si plecam la non stop .... si se facu un porbagas plin cu boutura .. si haleuri in la ora 11 a inceput baiermau . Ideea e ca totul a mers cat de cat binisor dar faptul ca na nu am fost mai multe fete ca baieti .. pt acest sitil de petrecere nu mi sa urcat prea bine la cap incat sa ma imbat si eu ca porcu cum doream ..dar asata este a iesit binisor si trebuie sa vad ce o mai ramas ca nu aveau cum sa bea atata dai naibiii:))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu